نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم فوتبال استقلال هنوز از نوع بازی‌اش در این تیم رضایت ندارد. آشوبی معتقد است که هنوز در ترکیب جا نیفتاده است.

"فرزاد آشوبی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی در آبادان گفت: بازی مقابل صنعت نفت آبادان برای هر تیمی مشکل‌ساز است. آنها هواداران پرشوری دارند و این ذهنیت که ما بازیهای خارج از خانه را برای مساوی به میدان می‌رویم اشتباه است و برای اثبات همین مدعا تلاش می‌کنیم 3 امتیاز این بازی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: اینکه تیم نفت را دستکم بگیریم درست نیست چراکه آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و در جدول هم جایگاه خوبی دارند. درست است که تازه به لیگ برتر آمده‌اند اما آنها تیم باسابقه‌ای هستند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در مس کرمان بهتر از استقلال ظاهر می‌شدی،‌ تصریح کرد: به طور کلی شرایط برایم تغییر کرده است. من در تیم مس طراح بودم. همه توپها به من می‌رسید و نقش بازیساز را داشتم اما استقلال بازیکنان بزرگی دارد و شرایط کاملا متفاوت است با این حال هر روز به تلاشم می‌افزایم تا بهتر از قبل باشم. باید اعتراف کنم که خودم هم از نحوه بازی‌ام رضایت کامل ندارم شاید هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌ام.

آشوبی در این باره که گفته می‌شود استقلال بازیهای خوبی را نمایش نمی‌دهد و 2 نیمه متفاوت دارد، تأکید کرد: اینکه ما بازی خوبی انجام می‌دهیم یا نه، یک نظر است و هر کس می‌تواند نظرش را بگوید. به اعتقاد من استقلال در برخی از بازیها خیلی خوب ظاهر شده است اما درباره اینکه 2 نیمه متفاوت داریم باید بگویم که مسلما مربیان تدابیر لازم را در نظر می‌گیرند.

به شخصه معتقدم که استقلال نباید نوسان داشته باشد.  وقتی در یک نیمه، بازی خیلی خوبی را انجام می‌دهیم پس توانایی این را داریم که در نیمه دوم هم خوب بازی کنیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: